Menu Dogs Menu Cats Menu Rabbits

Snel & veilig betalen (NL & BE) • Gratis verzending vanaf € 25,- • Bestellingen binnen 24 uur verzonden als niet anders staat vermeld • Persoonlijk & snel contact • Betrouwbaar


Home > Bionic Voorwaarden


Voorwaarden Bionic Hondenspeelgoed

Onderzoek heeft aangetoond dat slechts 5% van de honden een Bionic speeltje binnen een jaar kapot krijgt. Behoort jouw hond tot die 5%? Dan krijg je (eenmalig) gratis een nieuw speeltje van de leverancier! Bekijk hier alle Bionic hondenspeeltjes.

Wat moet je weten over de garantie?

  • Kies de juiste maat speelgoed, dit kan je vinden bij de eigenschappen, onderaan bij de productomschrijving. Zit jouw hond op het randje tussen 2 maten, kies dan altijd de grootste maat!
  • Je hebt maximaal 1 jaar garantie op het speelgoed. Meld dus UITERLIJK binnen een jaar na aankoop dat het speeltje kapot is. Al ben je 2 dagen te laat, dan is de garantie vervallen.
  • Je hebt in totaal maar 1x recht op vergoeding van een speeltje. Ook wanneer je meerdere speeltjes tegelijk koopt, of na een jaar weer een nieuw speeltje zou kopen, heb je maar 1x recht op de garantie.
  • Het speeltje dient dusdanig kapot te zijn, dat de hond er niet meer mee kan spelen. Het is geen probleem als er stukjes vanaf komen, het materiaal is namelijk niet schadelijk en wordt gewoon verteerd. Onderaan de pagina zie je producten die (nog) NIET in aanmerking komen voor de garantie.
  • De garantie wordt gegeven door de leverancier, niet door Fuzzylicious. Er kan dus enige tijd overheen gaan voor je het nieuwe speeltje in huis hebt. Aangezien Fuzzylicious bij het afhandelen van deze garantie, afhankelijk is van de (buitenlandse) leverancier, kan er geen exacte levertijd genoemd worden.
  • Let op, de Bionic Toss-N-Tug komt niet in aanmerking voor de garantie. Deze is namelijk niet geschikt als kauwspeelgoed!

 

Omdat de leverancier wil leren van de gevallen waarbij de Bionic speeltjes toch binnen een jaar kapot zijn gegaan en omdat ze moeten bekijken of je wel recht hebt op de garantie, wordt er het volgende gevraagd:

  • De factuur, of het factuurnummer, zodat we terug kunnen zoeken wanneer het speeltje gekocht is
  • Welk ras, of wat voor type hond je hebt
  • Wat het gewicht is van de hond
  • Hoe snel het speeltje kapot is gegaan
  • Een foto of filmpje van het kapotte speeltje
  • Het speeltje zelf dient nog te worden bewaard, tot het nieuwe speeltje wordt opgestuurd
  • Eventueel nog tips/opmerkingen voor de fabrikant, dit is overigens niet verplicht

Mocht je nog vragen hebben over de garantie van Bionic, neem dan gerust even contact op!


Dit soort beschadigingen zijn heel normaal en komen niet in aanmerking voor de garantie!

 

Beschadigde Bionic hondenspeeltjes

 

 

 


Winkelmandje



Zoeken





Inloggen




Wachtwoord vergeten?
Registreren

Nieuwsbrief

E-mailadres:



 

 
© Copyright Fuzzylicious 2009 - 2017
Realisatie: HaagenInternet Haagen Internet