Menu Dogs Menu Cats

Snel & veilig betalen (NL & BE) • Gratis verzending vanaf € 75,- • Bestellingen binnen 24 uur verzonden • Persoonlijk & snel contact • Betrouwbaar


Home > Ruilen en Klachten

 

Ruilen en Klachten

Past de badjas niet? Kleurt de nieuwe mand niet bij het interieur? Of ben je gewoon niet tevreden over een product? Geen probleem! Binnen 14 dagen kun je zonder opgaaf van reden je artikel(en) retourneren. Lees verder voor meer uitleg over het ruilen of retourneren van producten.

 

Klachten/Garantie

Uiteraard hoopt Fuzzylicious altijd aan de verwachting van de klant te voldoen, maar er kan natuurlijk altijd iets fout gaan. Mocht je ontevreden zijn over de service, de kwaliteit van een product, of heb je een andere klacht? Laat dit dan zo snel mogelijk weten, zodat Fuzzylicious met de klacht aan de slag kan!

 

Ruilen en Retourneren

Wil je een artikel omruilen voor een andere maat, of liever een totaal ander artikel uitzoeken? Dan helpt Fuzzylicious je hier graag mee. De aankoopprijs van het geleverde artikelen en de aankoopprijs van het nieuwe artikel zullen met elkaar worden verrekend, waarna je eventueel geld terugkrijgt of geld bij moet betalen. Geen gedoe dus met ingewikkelde retourprocedures en nieuwe bestellingen plaatsen, geef gewoon aan welke artikelen je met elkaar wilt ruilen. Zodra het te ruilen artikel, in de staat zoals hieronder omschreven bij het kopje Retourprocedure, bij Fuzzylicious is aangekomen, wordt het voor jou gereserveerde artikel direct naar je opgestuurd. Let wel op, de verzendkosten zijn voor de klant. Wanneer je voor €50,- of meer bestelt, stuurt Fuzzylicious de producten gratis naar je toe.

Toch liever je geld terug? Na ontvangst van de retourzending zal Fuzzylicious het aankoopbedrag zo snel mogelijk (vaak nog dezelfde dag, maar uiterlijk binnen 14 dagen) terugstorten. Neem altijd eerst even contact op met Fuzzylicious als je gebruik wilt maken van de ruil- of retourregeling.

 

Retourprocedure

Wanneer je artikelen terug wilt sturen, moet dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden aangemeld bij Fuzzylicious. Daarna zal je alle benodigde informatie toegestuurd krijgen, maar deze info kan je hier ook alvast kan lezen!

De artikelen moet in de oorspronkelijke staat en verpakking terug worden gestuurd. Het volgende komt bijvoorbeeld niet in aanmerking voor de ruil- en retourregeling:

  • Artikelen die niet binnen 14 dagen zijn aangemeld bij Fuzzylicious
  • Artikelen die na het aanmelden niet binnen 14 dagen zijn verzonden
  • Houdbare artikelen
  • Artikelen die speciaal voor de klant gemaakt of besteld zijn
  • Gebruikte artikelen
  • Beschadigde artikelen
  • Artikelen waarvan de originele verpakking ontbreekt, of onbruikbaar is

Onderstaand retourformulier krijg je via de mail toegestuurd. Druk het formulier af, vul het in en stop het bij de artikelen die terug gestuurd moeten worden. Pak de artikelen goed in zodat ze onderweg niet kunnen beschadigen en daarna kan het pakket op de post! Doe dit in elk geval binnen 14 dagen na het aanmelden van je retour. De kosten voor het retour sturen zijn voor de klant. Het beste is om het pakket met Track&Trace code te verzenden zodat je altijd aan kan tonen dat je het artikel daadwerkelijk hebt verstuurd en bij duurdere pakketten kan het zelfs verstandig zijn om voor verzekerd verzenden te kiezen. 

Na ontvangst van de retourzending zal Fuzzylicious bekijken of het product in goede staat is en of het inderdaad teruggenomen kan worden. Als alles in orde is wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk (vaak nog dezelfde dag, maar uiterlijk binnen 14 dagen) terug gestort. Neem altijd eerst even contact op met Fuzzylicious als je gebruik wilt maken van de ruil- of retourregeling.


Winkelmandje



Zoeken





Inloggen




Wachtwoord vergeten?
Registreren

Nieuwsbrief

E-mailadres:



 

 
© Copyright Fuzzylicious 2009 - 2017
Realisatie: HaagenInternet Haagen Internet